čtvrtek 19. ledna 2017

Hráčovo okénko 1

První z plánovaných článků nejen o knihách je právě tento. Bude se jedna o hry převážně na PS4 a Nintendo 3DS. Někdy to bude novinka, někdy starší hra, prostě podle toho, co se nám podaří sehnat a co zrovna budu hrát. Zatím to vypadá tak, že jsem nejvíce času strávil u Overwatch, ve kterém se snažíme po večerech nahnat rating. Je to jak na houpačce, někdy nahoře, někdy dole. Pokud máte rádi FPSky, tahle je momentálně jedna z nejlepších a nejzábavnějších. Asi by tomu více svědčila klávesnice a myš, ale i na tom dualshocku se to dá zvládnout. Člověk si rychle zvykne, navíc ostatní na tom hrají taky, takže je to vyrovnané. Vcelku.



Jedna z novějších her, kterou jsem dohrál už nějaký ten měsíc zpátky, je nový DOOM. Pokud máte chuť si vypracovat svou postavu, získávat zkušenosti a prozkoumávat svět, tak to si zahrajte něco jiného. Tady jde o to jít vpřed, zabíjet a pak ještě zabíjet. Tento proces opakovat pořád dokola a hle, je hotovo. Taky je to DOOM, takže čekejte DOOM. Spousta potvor a starých známých z původní hry. Všechno tam funguje, možná jen systém brutalit se po chvíli okouká, ale to nevadí. Vylepšujete si zbraně, svůj kosmický oblek, to vše podle toho, jestli budete schopní na mapě nacházet určitě věci, které vám to vylepšování umožní. Grafika je animace jsou brutální, do detailu střev, zubů a dalších k životu potřebných částí těla. A pokud se vyloženě nenávidíte, zkuste obtížnost Ultra nightmare. Jen tak.


Další z her, u které jsem dokonce získal svou první platinovou trojef (aplaus), je The Order 1886. Nesledoval jsem dění před vydáním této hry (přeci jen je už trochu starší), takže jsem nevěděl, do čeho jdu. Dočkal jsem se výborně graficky zpracované steampunkové hry, ve které jste chvilku hráli, chvilku se koukali na video scény. Těch tam bylo opravdu hodně, ale hře to prospívá. Bral jsem to trochu jako film, ve kterém si můžu zahrát. K celkovému ději a hlavně konci by se dalo napsat spoustu, protože jako... wtf? Ale nebudu to spoilerovat, pokud by si chtěl někdo zahrát. Je to sice krátké, ale stojí to za to.


Článek bych chtěl zakončit 3DS hrou Monster Hunter Generations. Nevím nakolik jste fandové Nintenda, ale před vydáním Switche se určitě najde spousta nových lidí, kteří to budou chtít vyzkoušet. Po 15 hodinách hraní jsem v MH pořád úplný nováček, vím asi 1% věcí, které se tam dají dělat, mám teprve druhý rank a ani jsem si nevyzkoušel on-line lovení s někým jiným. Plánuji to, ale večery mi teď momentálně zaměstnávají rankedy v OW. Vytvoříte si postavu a jdete lovit příšery, shánět bylinky nebo sbírat houby. Questy jsou tam různé, postupně se dostanete k zabíjení příšer, které musíte nahánět po mapě a které vás můžou docela jednoduše zabít. Záleží na taktice, charakteru příšery a podobně. Je toho moc a já vím zatím tak málo. Tak jen okrajově (kdyby někdo měl, můžeme se domluvit a zalovit).

Zatím to asi bude stačit. Materiálů na tento typ článků mám hromadu, ale musím se ještě popasovat s tím jak psát o hrách, přeci jen je to pro mě úplně nová zkušenost. Snad se to bude líbit a  trochu oživí náš blog.



2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Zatím schovaný, popravdě má štěstí, že ještě není rozlomený a zakopaný někde na zahradě. :D

      Vymazat