pátek 6. března 2015

Čteme dlouhou nečtené - "online"

Před nedávnem jsem se rozhodla zapojit do čtecího maratónu, který vymyslela Šárka. Na podrobnosti se můžete podívat zde. Protože se mi ale pak nechce psát článek o čtení zpětně, rozhodla jsem se pro tento "online", kde budu pár vět (nebo fotek) průběžně každý den doplňovat. 



Prozatím jsem si vybrala tři knihy: Vlčák Kazan, Člověk bez osudu a komik Superman: Pro zítřek. Sama nevím nakolik se mi to bude chtít číst, tak si prozatím nechávám ve výběru volnou ruku.

Pátek

Superman je přečtený na jeden zátah. Fakt to nakonec není špatné a určitě si brzo přečtu i druhý díl. Recenze by nejspíš mohla být. :-)



Sobota + neděle
Protože samozřejmě nic nikdy nejde podle plánu, sobotu i neděli jen ležím, spím a případně se dívám na seriály. Nemoci jsou zákeřné. Jediné co se mi povedlo přečíst je komiks.


Žádné komentáře:

Okomentovat