pátek 30. ledna 2015

Knižní chvilky #10 - celoroční speciál

Tentokrát opustíme nudné vody čtení na gauči (asi), ale přesuneme se na více míst, kde se dá číst. Dnešní knižní chvilky jsou výběr fotek z letošního i loňského roku - kde všude jsme si četli. V rámci "tak akorát délky" na pět krátkých bodů.

1. Doma
Možná nuda, ale doma je prostě nejlíp. 

2. Venku
Ať už na zahrádce nebo v parku - vždycky jen za pěkného počasí.

3) V práci
Nuda na Kunětické hoře nezažene ani ta nejlepší kniha. Na druhou stranu v knihkupectví je to jiná.

4. V autě
Když si člověk koupí knihu, kterou nemůže nechat až na doma. Za jízdy nedoporučuji.


5. Ve škole
Třeba trocha nervů před zkouškou? Nebo nesmyslná pauza mezi předměty, která ale není tak dlouhá, aby se vyplatilo jet domů?

Kde si nejčastěji čtete vy?

5 komentářů:

  1. Já si poslední dobou nejvíc počtu v autobuse cestou domů :) Parádní fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vážně pěkné fotky. :) Já čtu hlavně doma, v posteli, nebo v obýváku u krbu. Pak ve škole a v buse, když jezdím doučovat. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Perfektné fotky. Ja mám bohužiaľ čas čítať už iba doma, ale kedysi bol mojou čítarňou autobus do/zo školy :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný článek. :-) Bude to znít trochu divně, ale já si v poslední době najdu nejvíce času na čtení v práci... :-D
    Je skvělé, že povětšinou čtete společně. Anebo vám dělá společnost Jack. To je vážně úžasné...

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný článek :) já čtu nejvíce doma v posteli :) akorát u toho občas usínám, holt magická moc postele :D

    OdpovědětVymazat