čtvrtek 30. října 2014

Psané slovo #4

Po dlouhé době nějaký ten článek i ode mne. A protože se mi nechce moc psát žádná recenze, ani článek plný přemýšlení nad tím, kolik obnažených mužů má zrovna tahle a tamta obálka, je tu psané slovo. Zčásti z důvodů, které jsem vypsal v předchozí větě, z části z toho důvodu, že tu mám zase po delší době co psát. Pořád zařizujeme a zařizujeme, z toho důvodu jsem taky trochu "kašlal" na školu. Tomu je ale teď úplný konec, protože už mám zadané téma bakalářské práce. A to je motivace začít něco dělat, abych se o toho třeťáku vůbec dostal. Ale o tom později. Tady je aspoň fotka jedné části bytu, na kterou jsme pyšní. Není to ještě úplně plné, chybí tam spousta věcí, ale už se to dá aspoň vyfotit.



Pravá strana ukrývá naše fantasy knihy. Protože to chce ještě trochu víc místa, tak to na některých místech překypuje. Ale máme v plánu nábytek (aspoň co se týče knihoven) ještě přikoupit. Nad televizí je místo na hry a filmy. Můžete vidět začátek naší sbírky. Zatím je to chabé, ale to se postupně doladí. Stejně jako to volné místo pod televizí, které je připravené na PS3, aby si hezky sedělo vedle svých starších bratříčků PS1 a PS2. A v prosklené vitríně jsou potom schované mangy, komiksy, sběratelské edice a další věci, na které by se nemuselo prášit. Takový systém to má aspoň prozatím.


Na druhé straně pokoje je takový "pracovní kout", ze kterého se na vás hrnou moje články (když už teda nějaký napíšu). Taky bych tu měl asi začít dělat něco do školy. Téma mé bakalářské práce zní následovně: Herní fantasy v produkci nakladatelství Fantom Print. S tímto tématem jsem přišel za vedoucí, sepsali jsme to (teda já moc ne, spíš jsem koukal a říkal si, jaké je to fajn téma) a pak už jsem si to jen zaregistroval na portálu. Hotovka. Mám z toho dobrý pocit, tak uvidíme, jak moc budu nadávat, až to budu psát. Taky doufám, že mi vyjde vstříc samo nakladatelství, když je třeba o něco požádám. Uvidíme.


Jinak se teď oddáváme četbě Kazana, Půlměsíčního trůnu, celým prozaickým dílem Františka Gellnera a Nocí draka. Taková změť a guláš všeho možného. Toť vše. Zbytek zase příště.


4 komentáře:

  1. Máte to pěkně zařízené. Z těch filmů jsem neviděl Solomona, ale to časem určitě napravím. Z Marvelovek se mi líbil třeba Amazing Spider-man 1 (oproti původní trilogii víc hláškuje jako v komiksu)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš pěkné téma bakalářky. :) Já se hledání tématu zatím úspěšně vyhýbám, ale taky už to budu muset začít řešit :/

    Jinak jste si místnost zařídilo moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tá skrinka rohová je super :) Aj tá stena s telkou :) pekne ste to vybrali :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně útulné to máte :) ještě nějaké obrázky na zeď a bude to bez chyby :)

    OdpovědětVymazat