úterý 18. srpna 2015

Na přání: poznej bloggery

Bylo ticho. Ale to se změní! Od teď to bude jeden článek za druhým, jeden plán za třetím, spousta fotek, rozhovorů, jednorožců, bonbónů a duhy! Tak nějak by to mohlo vypadat, kdybychom to dělali v tomhle stylu. My se hlásíme po více než týdnu, kdy jsme neměli přístup k internetu, odpočívali a pracovali. A zároveň jsme pořád nepřečetli nic nového. Máme rozečteno, máme rozpracováno. A objeví se to tu v pravý čas. Teď je tu ale jeden úplně neknižní článek o nás. Můžete to brát jako výplň, ale nebylo to záměrem. Psali jste si o nějaké informace ze zákulisí tady toho všeho. Rozhodli jsme se aspoň z části vyhovět a trochu se rozepsat o našich zálibách (vyjma čtení knih a komiksů).

Ve zdravém těle zdravý duch
Kromě čtení knih a komiksů se taky snažím sem tam udělat něco pro to, abych se zvedl z křesla bez větších obtíží. Ať už jde o cvičení venku nebo v posilovně, je to jedna z věcí, která se mě drží už hezkých pár let. Některé měsíce jsou slabší, jindy mě to chytne naplno. Každopádně jsem nikdy nebyl na nějaké to počítání kalorií a striktní dodržování jídelníčku. Spíš vyznávám filozofii si dobře zacvičit a dobře se najíst. Vedl jsem o tom i blog, můžete ho najít pod tímto odkazem.


Čtyři kola bez motoru
Já dávám před fitkem přednost skateboardu. Tenhle "sport" mě chytil asi v deseti letech a od té doby nepustil. Jako mladší jsem dokázala ve skateparku blbnout klidně půl dne bez přestávky. Objížděla jsem spoustu závodů. Na každou dovolenou jsem si brala prkno. To už je však dávno pryč a teď mě nejvíc baví jezdit v bazénu nebo se projíždět na cruiseru. Pořád ale pár triků zvládnu a sleduji českou i zahraniční scénu. :)


Fantasy nejen v knížkách
Další zálibou je také hraní her. Na počítači si toho moc nezahraju, mám ho hlavně kvůli škole. Tohle mi vynahrazují konzole nebo starší hry. Nejoblíbenější série Gothic, The Elder Scrolls nebo World of Warcraft. Momentálně mi dělá společnost nejnovější Witcher na PS4. Opravdu mám nejradši hry z prostředí středověku a s fantasy prvky. Neříkám, že si někdy nepozabíjím stovky zombie, ale to je jen výjimečně.


Bez foťáku ani ránu
Protože hraní máme s Davidem společné, zmíním něco úplně jiného. Focení a s tím spojené procházky a výlety. Baví mě fotit naprosto všechno. Ať už to jsou krajiny, lidé, věci nebo i knihy (to určitě znáte,protože blog je fotek knížek plný). Co ale nemám ráda jsou situace, kdy mám stát na druhé straně a nechat se vyfotit. To prchám jako Jack před vysavačem. Kromě fotek se ráda věnuji i tvorbě různých videí, animací a efektů. K tomu už ale v poslední době nebyla příležitost.



Čtyřnozí kamarádi
Máme doma jednoho hafana, to asi víte. Dělá nám často společnost na srazech a různých fotkách v článcích a recenzích. Kromě toho má psa ještě brácha, který je u nás taky pečený vařený, takže tu často máme psíky dva. Kdyby byla jistota toho, že to budeme stíhat, vzali bychom si i dalšího. Ale radši ať má jeden pejsek tu správnou porci pozornosti, než dva tak nějak napůl. 


Že čteme knihy, komiksy, koukáme na filmy a seriály je vám jasné. Překvapilo vás teda něco z tohoto článku? Určitě se nebojte napsat nám námět, který vás zajímá a třeba ho zase někdy zpracujeme. 

5 komentářů:

  1. Nó, tak musím přiznat, že mě nic z toho nepřekvapilo, ale už vás tak trošku znám a dokonce jsem byla u vás doma, takže se není čemu divit. Každopádně jste ale šikovní, je super, že máte takhle různé záliby a jen "nesedíte na zadku" u knihy... A já mám takové články o lidech ráda, často si radši přečtu něco osobnějšího než "profesionální" články o knihách atd... Tak nějak mi to vždycky ukáže kousek z toho člověka a když ho znám, mám i víc ráda články, které píše.. Takže jen tak dál! :)

    P.S. Veru, snad zase příležitosti tvořit budou, stále nás čeká KáKá-man! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidis, KaKa-man uz ceka na svou chvili. :D Par obrazku uz mam, ale jeste ne celou "stranu". Pak to prijde na blog.

      Vymazat
  2. Taky nejsem nicim prekvapena, mam vas uz prokoukly :) ale davidum fitko blog jsem neznala, takze ten ten budu prolejzat dodatecne :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zapomnela jsem dodat, ze jsem za vic takovych clanku! :)

    OdpovědětVymazat