středa 16. července 2014

Wreck this journal #1

Tak už i já. Jednou jsem zmínila, že by mě to bavilo a Dája nelenil a deníček mi koupil. :-D Musím říct, že knížka předčí mé očekávání, klidně bych se na tom dokázala zaseknout i na hodinu (kdybych měla všechny věci co potřebuji :-D).
Protože mám k dispozici jen fixku a pár barevných pastelek, vybrala jsem si lehčí dvojstránku, se kterou se dalo něco dělat. :-D
Tak jsem kreslila kruhy a v průběhu se mi v hlavě zrodil nápad, jak pokračovat.
Fakt to není nějak povedená a věrná kresba, takže kdo by to nepoznal, je to vesmírný pták, který bojuje s několika letouny ze Star Wars. :-D

Snad se mi zase podaří přidat další hotové stránky, až v knize trochu pokročím. Na pár stránkách už tyto příspěvky sleduji, ale pokud někdo Wreck this journal fotíte taky, klidně mi přidejte do komentáře odkaz. Ráda se podívám. :-)

14 komentářů:

  1. Jé, to je náhodou moc pěkný a hlavně vážně dobrý nápad! :D Já už jsem si Wreck this journal párkrát málem koupila v té angličtině, ale teď jsem si řekla, že už počkám do toho českého vydání od CooBoo, jop. :) Těším se, až sama budu ten svůj deník ničit! :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda to se celkem dívím. Viděla jsem ten slovenský překlad a ten mi připadá hodně mimo. Český nejspíš nebude o moc lepší. :-/ Ale dopředu to soudit nebudu. :-D

      Vymazat
  2. To je úžasný! Já bych nikdy nic tak hezkého nenakreslila, takže před tebou smekám! A já to poznala, je to fakt moc povedené a já se budu těšit na další kresby! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to naozaj skvelo :) Ja som síce na umeleckej škole a teda by som mala byť nejaké tie kreatívne bunky, ale akosi nevydalo :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ten vesmírný pták je super! :D
    O Wreck This Journal uvažuji už delší dobu. Stále váhám, jestli počkat na ten český překlad nebo koupit knížku v originále :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera! :-) Těším se na fotky dalších pokreslených stran... :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je krásné! Super nápad! :) Mě by to taky bavilo, ale nejsem příliš kreativní, takže bych těžko vymýšlela něco vlastního a originálního :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takhle to vůbec nemůžeš brát, prostě čmáráš a plníš instrukce :-D Spousta z nich se vůbec netýká kreslení - například sbírat samolepky z ovoce, vylít na deníček kafe nebo si ho s sebou vzít do sprchy. Je to fakt spíš taková srandička, určitě do toho jdi. :-)

      Vymazat
  7. Tak tohle mě úplně minulo... měla jsem za to, že je to prostě cizojazyčná kniha a ono je to takhle interativní :) To mě hodně hodně zajímá :))

    OdpovědětVymazat
  8. To sa s mojím idem radšej schovať... :D Krásne. :)

    OdpovědětVymazat
  9. krásne a originálne "circles" :) teším sa na ďalšie fotky

    OdpovědětVymazat
  10. Stejné poháry mám taky :) S karamelovým capuccinem super ! !

    OdpovědětVymazat