pondělí 9. února 2015

Knižní chvilky #11

Tentokrát nejsou knižní chvilky bohaté na spoustu různých knížek a komiksů a to zejména proto, že jsme od čtvrtku knihu prakticky nevzali do rukou. Ve čtvrtek jsme strávili celý den v Ostravě a v pátek pilně uklízeli a chystali různé věci na sobotní sraz. Nakonec ale pár fotek máme.


Prozatím jsem v půlce Lunaparku a je to nejslabší Kingovka, kterou jsem četla. 

6 komentářů:

  1. Na Lunapark sa už dlho chystám ♥ Krásne fotky :))

    OdpovědětVymazat
  2. Kársné fotky, ale ten váš psík je úplně boží a nej :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ráda bych si pořídila nějaké ty knížky z komiksového ultimátu.. Aspoň pár..
    http://fantasy-maniak.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Mám moc ráda vaše Knižní chvilky. :-) Líbí se mi, jak Jakc a Davča vždycky ochotně pózují. :-) Snad se Ti, Veru, bude Agnes líbit tak jako mě... :-) Mějte se oba moc krásně!

    OdpovědětVymazat
  5. ten puntíkovaný hrneček se mi moc líbí. A knihy k tomu, to nemá chybu.

    OdpovědětVymazat
  6. Od přítele jsem dostala první knížku o Drizztovi jsem z toho nadšená!!! Líbí se mi, že legendu taky čteš :)

    OdpovědětVymazat