pátek 19. června 2015

Knihy a komiksy vs. božstva

Před nedávnem jste si mohli přečíst tipy na knihy a komiksy se zombie tématikou, v dnešním článku bych vás zase chtěla nalákat na pár božských věcí. Doslova. A nebude to žádná náboženská propaganda. 



| God is Dead  - Jonathan Hickman, Mike Costa a spousta dalších
Poměrně dlouhá a pro mě naprosto úžasná série u které se rozhodně zasmějete. Zastoupeni jsou tady snad všichni významní bohové a náboženství (včetně sprostého Ježíše Krista), každý díl je neuvěřitelně čtivý a s nikým to nedopadne tak, jak byste si mohli myslet. 


|Malazská kniha padlých - Steven Erikson 
Série o deseti knihách + další navazující série od I. Esslemonta. Božstva jsou zde úplně nová, neznámá s velkou mocí. Jmenovat můžeme třeba Staré bohy (Mael, K´rul..), Mistra Kápě nebo samotného Chromého Boha. Příběh jako takový je složitější a pokud se chcete do série pustit, určitě už mějte něco málo z fantasy načteno. Nebo se ztratíte.


|The Ring of the Nibelung - P. Craig Russell/Roy Thomas, Gil Kane
Magie, kouzla a bohové, procházející se po zemi společně s obyčejnými lidmi. Jedna z nejslavnější norských ság. Tomu vše sloužila jako předloha slavná epická opera od Richarda Wagnera. 


|Death Note - Cugumi Óba, Takeši Obata
Manga, ve které se prolíná více světů. Light nalezne Zápisník smrti a stane se shinigami (Bůh smrti). Kromě komiksu je možno sledovat seriál a dokonce i film. 

2 komentáře:

  1. Božstva... To mě vždycky bavilo. Z uvedených znám jen Death Note a zajímavě vypadá God is Dead, jenže to je jen v angličtině, takže mám asi smůlu. Ne, že bych něco nebyla schopná přečíst, ale na knihy si ještě netroufám... I když komiksy, to by nemuselo být tak složité... Ale asi se přece jen nebudu přeceňovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Komiksy v angličtině jsou úplně v pohodě! Já na tom třeba nejsem moc dobře, anglicky jsem nemluvila roky, knihu bych přečetla tak za půl roku, ale u komiksů mi to nijak nepřekáží. :-) A God is Dead je takový kontroverzní kousek, hodně lidí je proti tomu, ale já si umím udělat srandu z náboženství, takže se mi to líbí. Vyzkoušej.

      Vymazat