pátek 24. dubna 2015

Co nového v knihovně - duben 2015

Tento měsíc nám do knihovny přibylo kousků opravdu hodně. Svůj obrovský podíl na tom má nakladatelství Comics Centrum a nakladatelství Epocha, kteří nás překvapili a poslali nečekané zásilky. Stále nevím čím jsme si to zasloužili a snad jim to jednou budeme moci také nějak oplatit. Ať už recenzemi nebo osobně za pár týdnů v Praze.


Na začátek si však dáme knihy. Úplně první nákup tohoto měsíce proběhl v našem lokálním knihkupectví Nohavica a odnesli jsme si dva nové Warcrafty. Na Příliv temnoty už jste mohli číst i recenzi. Dalším nákupem přímo ve městě jsou dva úlovky z Charitního antikvariátu (o tom určitě někdy uděláme článek, protože je to něco neskutečného :)). Červená kniha je Božská komedie, O Praze a pražanech mě zase naopak zaujalo obálkou. 
Steven Erikson a jeho Stvoření temnoty je z databáze knih (kde byl prezentován jako nový, bohužel tak kniha nevypadá) a Most času pochází z Levných knih.


Teď knihy, které jsme dostali. Čistý je recenzní výtisk od nakladatelství Jota. Šest zbývajících dílů Kladiva na čaroděje nám zaslalo nakladatelství Epocha.  A novinka od Adler Olsena - Washingtonský dekret je výhrou v soutěži na facebookových stránkách knihkupectví Kanzelsberger (ještě nikdy jsem takhle nic nevyhrála, jupí!).


Samozřejmě velkou část opět zabírají komiksy. Tentokrát jsem do novinek nedala naše nové UKK, protože už si nepamatuji, které jsme si koupili. Ale stejně vás to určitě nezajímá tolik. Baltimore (kéž by vyšlo i v ČJ!) společně s kraťoučkým Strange Killings (Gravel) jsme sehnali od známého. Deadpool: Kills the Marvel universe máme z bookdepository. A největší část je balík od nakladatelství Comics Centrum, ve kterém nám přišly první dva díly Ú.P.V.O., třetí Goon a Pekelná knižnice (foto článek zde). Něco jsme si od nich koupili, něco dostali k recenzi a něco vlastně jen tak. Už se nemůžeme dočkat, až se s osazenstvem nakladatelství uvidíme osobně a snad jim nevykoupíme zbytek obchodu (pak už by nám na ten Svět knihy nic nezbylo!). Děkujeme, víte jak potěšit!


Duben byl u nás jako obvykle na knihy i komiksy velmi bohatý. Co nového jste si pořídili vy? 

6 komentářů:

  1. Nejsem moc velký fanoušek komiksů, ale zaujal mě Čistý a dekret, o nich už vím déle a jsem zvědavá, kdy se k nim dostanu. :/
    Spousta nádherných knih do knihovny!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já spíš objednávala, mám celkem na cestě sedm knih, což je na mě docela dost. :D Ale chtěla jsem konečně druhý díl Lháře, v angličtině mě zaujala Enigma a včera jsem neodolala slevám na fantasyshop.cz. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je toho opravdu požehnaně :)

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou krásné přírůstky, především Čistého bych si moc ráda přečetla ! :)

    Pokud posíláte rádi pohledy a chcete se seznámit s lidmi,kteří mají stejný koníček, zapojte se do nového projektu! http://milujemekihy.blogspot.cz/2015/04/zapoj-se-poznej-nove-pratele.html

    OdpovědětVymazat
  5. To je ale sbírka. Já jsem včera zabloudila do antikvariátu a taky jsem ulovila 5 zajímavých knih.

    OdpovědětVymazat